Dowiedz się o nas więcej

Założyciel Janysport – Paweł Janyst

Założyciel Janysport – Paweł Janyst od najmłodszych lat podróżował. Należał też do harcerstwa. Na licznych obozach harcerskich i wędrownych zdobywał doświadczenie, które wykształciło intuicję w określaniu potrzeb i dostosowywaniu do nich wyposażenia. Jako student należał do UKA – Uniwersytecki Klub Alpinistyczny) oraz PKG – Polski Klub Górski. Ponadto był współzałożycielem kilku klubów turystycznych. W tamtych czasach rynek turystyczny nie był rozbudowany i ktoś zdecydowany na lepsze wyposażenie musiał je własnoręcznie stworzyć. W ten sposób Paweł Janyst wykonał pierwsze plecaki na użytek własny oraz przyjaciół. Osobiście odbył z własnym sprzętem kilka 3-miesięcznych podróży w Himalaje, gdzie ekstremalne warunki pozwoliły dokładnie przetestować stworzone plecaki, śpiwory i namioty. Ostatecznie zadecydowało to o związaniu życia zawodowego z produkcją wyposażenia turystycznego, łącząc pasję z pracą. Do tej pory to właśnie Paweł Janyst zajmuje się projektowaniem oraz wstępnym testowaniem wyrobów. Właściciel ma praktyczne podejście i wypuszcza dla klientów tylko produkty, które sam by używał.

Działalność Janysport

Firma Janysport jest całkowicie polska bez żadnego wkładu obcego kapitału. Mimo wielu złożonych ofert wyprowadzenia produkcji do tańszych krajów zdecydowaliśmy o odrzuceniu ich i pozostaniu w Polsce. Firma Janysport powstała w 1989 roku jako producent plecaków turystycznych. Obecnie zakres działalności jest dużo szerszy i obejmuje również wyposażenie taktyczne oraz medyczne. Nasze rzeczy są używane przez wymagających pasjonatów oraz profesjonalistów, w których pracy nie ma miejsca na pomyłki. Od początku istnienia głównym celem jest dostosowanie się do potrzeb klientów i dostarczenie sprzętu o najwyższej jakości. Wiemy, że tylko w ten sposób zadowolony klient poleci nas swoim znajomym, a sam będzie używał naszych wyrobów przez długie lata. Niektórzy zarzucają nam, że jesteśmy „przestarzali”. Wpływ na to ma fakt, iż nie prowadzimy nowoczesnych akcji marketingowych, a cały czas spędzamy na utrzymaniu ciągłej wysokiej jakości wyrobów i nie rezygnujemy z najlepszych, sprawdzonych wcześniej rozwiązań.